مرحله آماده سازی فروش پسماند روی زنجان به اتمام رسید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: طبق قرارداد آماده‌سازی، برداشت، فروش و بازسازی محل باطله‌های معدنی پسماند شهرک‌تخصصی روی ، مرحله آماده سازی فروش پسماند مطابق برنامه زمانبندی اجرا و به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مهندس مجید گلشنی روز دوشنبه(۱ مردادماه) در جلسه کمیته هماهنگی فروش دپوی پسماند شهرک روی زنجان اظهار داشت: مطابق شرایط قرارداد، پس از تنفیذ قرارداد به برنده مزایده، مهلت اجرای مرحله آماده سازی تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه بوده است که هم اکنون شاهد اجرا و اتمام آن هستیم.

وی افزود: در این مرحله اقدامات لازم جهت آماده‌سازی محل دپو از جمله تجهیز کارگاه، آزمایشگاه، اقدامات زیرساختی آب و برق، برداشت آزمایشی، نصب باسکول و همچنین تهیه و تدوین طرح‌های زیست محیطی، طرح برداشت و سامانه فروش پسماند توسط برنده مزایده صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آغاز دوره قطعیت قرارداد یادآور شد: هم اکنون بازه ده ساله دوره قطعیت که شامل برداشت و فروش پسماند می باشد، آغاز گردیده که پس از اتمام این دوره ۶ ماه جهت بازسازی محل باطله ها و تحویل در نظر گرفته شده است.

گلشنی با اشاره به فرایند اجرای فروش پسماند تصریح کرد: در این مرحله پس از بروزرسانی ضمانت نامه ها، آنالیز آزمایشگاهی دپوهای هزار تنی در سایت zanjandepo.ir قرار گرفته و واحدهای متقاضی می توانند مدارک خود را جهت خرید در این سایت بارگزاری نمایند.

وی ادامه داد: احراز صلاحیت خریداران همچون مجوز حمل پسماند و ظرفیت تولید توسط اداره کل صمت بررسی می گردد که پس از تائید امکان خرید میسر می گردد.

این مسئول افزود: بسته دپوها به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می رسد و شرکت مجری موظف است در بازه های زمانی ۴ ماهه، ۳۱ درصد از درآمد فروش را به خزانه واریز نماید.

گلشنی خاطر نشان کرد: طبق قرارداد شرکت موظف شده بجز سال اول که مشمول ۵۰ درصد تخفیف می باشد، سالانه ۶۰۰ هزار تن از پسماند را بفروش رساند و در صورت فروش مازاد مشمول یک درصد تخفیف گردد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha