بررسی راهکارهای بهبود خدمات دندانپزشکی در فارس

در نشست شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور رییس دانشگاه، ضمن بررسی دغدغه اساتید این حوزه، پیرامون راهکارهای بهبود خدمات دندانپزشکی در فارس، هم اندیشی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه در این نشست از تلاش های اساتید دندانپزشکی شیراز در زمینه توسعه علمی و خدمات این حوزه قدردانی و راهکارهای عملیاتی در خصوص بهبود و ارتقای خدمات را مطرح کرد.

او ضمن بیان اهمیت خدمات دندانپزشکی، از پیگیری مسوولان دانشگاه در سطح وزارت بهداشت برای رفع چالش ها در این زمینه خبر داد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر تلاش برای اصلاح تعرفه های دندانپزشکی افزود: تامین سلامت جامعه، توسعه خدمات سلامت محور به مردم، پیگیری تعرفه های دندانپزشکی، تامین معیشت و رضایت مندی اساتید حوزه دندانپزشکی، از اولویت های مسوولان دانشگاه است.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به بیان مسایل مرتبط با این حوزه در مجموعه معاونت درمان دانشگاه پرداخت.

همچینن دکتر «فاطمه لوایی مشهدی» رییس دانشکده دندانپزشکی شیراز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده، چالش ها و دغدغه های اساتید این دانشکده ارایه کرد.

دیگر اعضای شواری دندانپزشکی شیراز نیز در این نشست توانمندی ها و چالش های این حوزه را با رئیس و مسوولان ارشد دانشگاه در میان گذاشتند.

این نشست صبح امروز، سی ام تیر 1403 ، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha