راه‌ اندازی سامانه جامع امور اتباع در استان کرمان

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت، بیان داشت: با راه‌ اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی(سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ یدالله مبینی در جمع پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، ضمن تسلیت ایام‌ شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار داشت: استان کرمان بعنوان استان پیشرو و موفق در اجرای طرح های سازمان ملی مهاجرت و دارای برنامه و ایده می باشد.

وی افزود : با اجرای یک طرح؛ مشکلات حوزه اتباع حل نمی شود و در حال حاضر همزمان با اجرای چندین طرح مهم منجمله انسداد مرز، اصلاح روادید، اطلس مشاغل، تشدید جرائم، طرح وثیقه، طرح تردد هوشمند، طرح دانش آموزی و دانشجویی، سپرده گذاری خرد، سرمایه گذاری کلان ، ساماندهی کارت های هوشمند و ... در حال گذر از یک سیستم تک بعدی و مدیریت سنتی به یک تحول اساسی در مدیریت و ساماندهی حوزه اتباع و مهاجرین خارجی می‌ باشیم.

رئیس سازمان ملی مهاجرت، بیان داشت: با راه‌ اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی( سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد.

مبینی افزود: استفاده و بهره‌ گیری کامل از این سامانه ضمن کاهش هزینه‌ ها موجب ایجاد بستری مناسب برای ادامه خدمات و سرویس‌ دهی سازمان‌ های مسئول در مدیریت اتباع و مهاجرین خارجی می‌ شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه هفتم توسعه به منظور مدیریت منسجم و ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه، سازمان ملی مهاجرت تشکیل شده و در حال فعالیت است.

رئیس سازمان ملی مهاجرت همچنین در نشست با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، توضیحاتی در خصوص اجرای طرح‌ های ابلاغی سازمان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی ارائه داد.

همچنین؛ در این نشست خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان توضیحاتی را در خصوص اجرای طرح های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت در استان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی را ارائه کرد.

راه‌ اندازی سامانه جامع امور اتباع در استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha