آثار هنرمندان شهر زنجان را با اشتیاق حمایت می کنیم

شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان این آمادگی را دارد تا از آثار تمامی هنرمندان شهر زنجان با اشتیاق حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لایحه شورا در خصوص ارج نهادن و حمایت از آثار فاخر استاد جمال نورانی خوشخو، که شهرداری زنجان در نظر دارد یک باب از مغازه های طبقه دوم ساختمان ارک سبزه میدان را بصورت موقت بصورت رایگان برای برپایی نمایشگاه و بازدید گردشگران داخلی و خارجی به ایشان اختصاص دهد، اظهار کرد: در شهر نیاز به معرفی هنر هنرمندان داریم یک نمونه آن آقای نورانی ایت که مجموعه فاخری از ماکت های ابنیه شهر را بصورت دست ساز ساخته است.

وی با بیان اینکه  شهرداری نیز در این راستا اقدام به معرفی آثار این هنرمند کرده است، افزود: محل پیشنهادی انتخاب شده بصورت موقت خواهد بود و یک مراوده تجاری نبوده و نیست و فقط در حد معرفی آثار است.

در ادامه محمد کاظم مجتهدی با بیان بیان اینکه از وظایف شهرداری و شورا حمایت از آثار هنرمندان است، گفت: نظر ما این است که شهرداری جایی را برای ارائه آثار تمامی هنرمندان زنجان در نظر بگیرد تا مردم از آثار هنر هنرمندان شهر اطلاع یابند و در معرض دید عموم قرار گیرد.

منصور مرادلو عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز ادامه داد، : در راستای حمایت از آثار هنرمندان  شهرداری زنجان تالار شهر پروژه سبزه میدان را تسریع کند تا آثار هنرمندان شهر زنجان را  در آن مکان معرفی کنیم.

شهردار زنجان در پاسخ به این واکنش ها گفت: ما تبعیضی بین هنرمندان شهر را نداریم و این هنرمند نیز در طی ۴۰ سال گذشته عمر خود را صرف ساخت آثار فاخر کرده و درآمدی نیز از این راه کسب نکرده است.

فیروز فر تاکید کرد: اگر موارد مشابهی نیز در بین هنرمندان زنجان وجود داشته باشد، اعلام آمادگی لازم را میکنیم تا از آثار هنرمندان شهر با اشتیاق حمایت کنیم.

در پایان پس از بررسی های لازم این لایحه توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha