آمادگی کامل شهرداری زنجان برای برگزاری اجتماع بزرگ "یوم العباس" و "یوم الزینب"

شهردار زنجان گفت: با توجه به برگزاری ۲ اجتماع باشکوه یوم العباس (ع) و یوم الزینب (س) در شهر زنجان، شهرداری زنجان برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را جهت هرچه باشکوه تر شدن این مراسم انجام داده است و آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر صبح روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، ضمن فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: شهرداری زنجان طبق روال همه ساله تمهیدات لازم را برای این ماه در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در حوزه عمرانی و خدمات شهری پیش بینی و انجام شده است، افزود: کرد: در محلات مختلف پرتردد سطح شهر نیز ترمیم معابر ادامه دارد تا با پشتیبانی لازم برای مراسمات در کنار عزاداران حسینی باشیم.

شهردار زنجان ادامه داد: شهرداری زنجان با توجه به برگزاری ۲ اجتماع باشکوه یوم العباس (ع) و یوم الزینب (س) در شهر زنجان گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری این اجتماع بزرگ صورت گرفته شده است.

فیروزفر در ادامه با اشاره به پروژه شهیدان کریمی بیان کرد: با توجه به تداخل بوجود آمده این طرح با زمین های سپاه، با همکاری خوب سپاه انصارالمهدی زنجان، این پروژه بدون معطلی به کار خود ادامه داد که باید از این همراهی خوب مراتب تشکر و قدردانی را کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha