نذورات حسینیه اعظم زنجان بیش از ۲۲ میلیارد تومان شد

رئیس هیئت امنا حسینیه اعظم زنجان گفت: مبلغ حاصل از نذورات نقدی ، فروش احشام زنده و ... حسینه اعظم زنجان  ۲۲۲ میلیارد و یازده میلیون و ۶۹۳ هزار و ۶۰۵ هزار ریال بوده که این مبلغ در امور عمرانی ، تملکات ، مراسمات ، فعالیت های فرهنگی و امور اجرائی مسجد هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی ، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بالاترین درجات به نمایش گذاشتند که جهت اطلاع مردم شریف پایتخت شور و شعور حسینی اعلام می شود.

وی با اشاره به کل ذبح قربانی انجام شده افزود: تعداد کل ذبح قربانی ۸۱۳ رأس بوده که شامل ۱۲ رأس دام سنگین و تعداد ۱۷۵ رأس از این آمار ؛ بصورت ذبح قربانی نیابتی انجام شده است.

رئیس هیئت امنا حسینیه اعظم زنجان با اشاره به تحویل دام زنده به تعداد یک هزار و ۶۵۱ رأس تا تاریخ انتشار این گزارش، بیان کرد: از کل دام تحویلی تعداد یک هزار و ۴۹۵ رأس به مبلغ متوسط هر رأس ۵۷  میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۲۱ ریال به فروش رسیده که در مجموع به ارزش ۸۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون و ۶۵۰ ریال می باشد.

فیروز فر ادامه داد: نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی به تعداد یک هزار و ۵۷۳ رأس به ارزش کل ۵۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال که به صورت متوسط برای هر قربانی بالغ بر ۳۳ میلیون  و ۷۷۴ هزار  و ۷۸۷ هزار ریال خواهد بود.

وی افزود: همچنین وجه حاصل از فروش آلایش قربانی های ذبح شده ۷ میلیارد  و ۵۵۷ میلیون و چهارصد و شصت هزار ریال و وجه حاصل از فروش طیور اهدائی ۲۵۸ میلیون و نهصد هزار ریال بوده است.

رئیس هیئت امنا حسینیه اعظم زنجان با اشاره به نذورات جمع آوری شده در جایگاه های جمع آوری نذورات نیز گفت: در این ایام همچنین ۷۵ میلیارد و پنج میلیون و ۹۴۳ هزار و شصت و پنج ریال در جایگاه های نذورات جمع آوری شده است.

فیروزفر اظهار کرد: با توجه به اقلام مذکور کل مبلغ حاصل از نذورات نقدی ، فروش احشام زنده و ... مبلغ ۲۲۲ میلیارد و یازده میلیون و ۶۹۳ هزار و ۶۰۵ هزار ریال بوده که این مبلغ در امور عمرانی ، تملکات ، مراسمات ، فعالیت های فرهنگی و امور اجرائی مسجد هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha