۱۶۲ تیم عملیاتی امدادی مراسم یوم العباس را پوشش می‌دهند

باتوجه به برگزاری مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان( یوم العباس) ۱۶۲ تیم عملیاتی امدادی دستگاه های خدمات رسان امدادی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، داریوش تقیلو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۴ پایگاه در سطح استان با تمام نیرو آماده خدمات‌رسانی به عزادارن حسینی و زینبی در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس استان در ایام سوگواری حسینی و روزهای هشتم و یازدهم محرم همزمان با حرکت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، آماده خدمت‌رسانی به عزادارن هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ۷دستگاه آمبولانس، ۳دستگاه موتورلانس، ۳دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ تیم پیاده در این ایام به عزاداران حسینی ارائه خدمت می‌کنند، افزود: بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی اعم از تکنسین‌های‌فوریتهای پزشکی و نیروهای داوطلب کادر درمان در ایام عزاداری خدمت‌رسانی می‌کنند.

تقی‌لو خاطرنشان کرد: ۲ بیمارستان صحرایی نیز در محل دبیرستان شهید مصطفی خمینی (ره) و کلینیک بانک ملی شعبه کارگشایی زنجان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

۲۸ گروه عملیاتی مراسم یوم العباس را در سطح شهر پوشش می‌دهند

در ادامه مجید امیر فضلی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۸۵ آتش‌نشان در قالب ۲۸ گروه عملیاتی مراسم یوم العباس را در سطح شهر پوشش می‌دهند که از این تعداد ۲۳ آتش‌نشان از استان‌های تهران و قزوین هستند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ها ۱۶ گروه سیار خودرویی در مراسم یوم العباس حضور می یابند و ۱۲ گروه دیگر نیز در ایستگاه های آتش نشانی خدمت رسانی می کنند.

این مسئول اضافه کرد: طبق هماهنگی ها ۲۳ آتش نشان غیر بومی از استان های تهران و قزوین با هفت دستگاه برای پوشش بهتر مراسم یوم العباس در سطح شهر حضور می یابند و سازمان آتش نشانی زنجان را یاری می کنند.

۷۰ تیم عملیاتی هلال‌احمر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان را پوشش امدادی می دهد

حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: ۷۰ تیم عملیاتی امداد و نجات و بشردوستانه متشکل از ۱۷۰ نجاتگر و عضو جوان در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان به عزاداران حسینی خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ ظهر جاری ۶۰ تیم امداد و نجات در قالب ۱۵۰ نجاتگر و ۱۰ تیم خدمات بشردوستانه(سحاب) با ۲۰ نفر از اعضای جوانان همراه با تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha