اهتمام ویژه ای به شبکه کتابخانه ای در دولت سیزدهم رخ داد 

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت، گفت:  در هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشتند که نمونه آن در سفرهای استانی مشهود بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز (۵ تیرماه)در آیین افتتاح کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌اله رئیسی شهرستان طارم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت و مدافع حرم، اظهار کرد: دولت آیت‌الله رییسی از جنس عمل بود و این دولت تلاش می‌کردند تا اعمال‌شان قبل از حرف‌شان مشاهده شود.

وی افزود: برای تکمیل کتابخانه‌ها خود را در کنار استان می‌بینیم و تلاش کرده‌ایم این اتفاق در عمل مشاهده شود. استان زنجان از حیث تلاش و توسعه، تکمیل شبکه و به روز کردن در عملکرد متفاوت محسوب می‌شود.

دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه دولت آیت‌الله رییسی با اختلاف جلوتر از دولت‌های دیگر بود، منتی نیست که کار خاصی کرده‌یم درواقع حق مردم را اعطا کرده‌ایم، تصریح کرد: تعلق به خدمت نداریم، داغ دار از دست دادن این فرصت، آقای رئیسی و همراهانشان هستیم و ناراحت هستیم که بسیاری از اتفاقات ناقص ماند.

رمضانی با بیان اینکه در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت، بیان کرد: هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشتند و در سفرهای استانی نیز مصوبه می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد:بعضی از پروژه های که در این دولت افتتاح کردیم با هجده سال قدمت، نماد ناکارآمدی بود که با تکمیل و افتتاح در این دولت تبدیل به نماد کارآمدی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha