کتابخانه ها موجب شکل گیری پیوند عاطفی و انتقال فرهنگ ها می‌شود

دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابخانه فرصت خوبی برای توسعه و هویت بخشی و اثر گذاری است و خاطرات قدیمی را برای آدم‌ها تداعی مرده و موجب شکل گیری پیوند عاطفی و انتقال فرهنگ ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی پیش از ظهر امروز (۵ تیرماه) در حاشیه افتتاح اولین کلینیک تخصصی خواندن استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو سال گذشته چهار کتابخانه در استان زنجان به سرانجام رسیده  و همچنین سه کتابخانه سیار نیز در استان افتتاح شده است.

وی با اشاره به بازسازی و تعمیر کتابخانه‌های عمومی در استان زنجان، افزود: کتابخانه سهروردی حس خاصی برای زنجان دارد و اتفاقات فرهنگی مختلفی در این کتابخانه رخ داده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه کتابخانه عمومی سهروردی، سابقه کتابخوانی و کتابداری زنجان است، خاطرنشان کرد: کتابخانه سهروردی، حالت خاصی برای زنجان دارد. برای کتابخانه و کتابخوانی ارزش زیادی قائل هستیم و کتابخانه را یک مرکز فرهنگی ویژه در نظر می‌گیریم.

کتابخانه ها در خدمت مردم هستند

در ادامه مهدی رمضانی  دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در روز عید غدیر در استمرار خدمات دولت مردمی شاهد افتتاح سه کتابخانه در استان زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه نشان دادیم که با هم افزایی و کنار هم بودن می‌توانیم مسائل را در حوزه اجرا پیش ببریم،افزود: آنچه که در کتابخانه ها روی داده است و رویکرد جدید کتابخانه‌ها در کل کشور در خدمت مردم بودن است.

دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه کتابخانه‌ها در خدمت مردم هستند، گفت: برای توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی کتابخانه فرصت خوبی برای توسعه و هویت بخشی و اثر گذاری است و خاطرات قدیمی را برای آدم‌ها تداعی مرده و موجب شکل گیری پیوند عاطفی و انتقال فرهنگ ها می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha