آمادگی ایجاد کارخانه روغن کشی و مجمتع تجاری در کردستان ایران را داریم

عضو اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق گفت: آمادگی ایجاد کارخانه روغن کشی و مجتمع تجاری در کردستان ایران را داریم و امیدواریم از این لحاظ مورد حمایت قرار گیریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، پیشوا احمد محمود روز یکشنبه در جریان دیدار با استاندار کردستان ضمن تاکید بر توسعه روابط اقتصادی حلبچه و کردستان ایران اظهار کرد: با وجود اینکه حلبچه با ایران مرز مشترک دارد ولی بیشتر کالاها و بازار آن در اختیار تجار ترکیه ای است.

وی اضافه کرد: با وجود تفاهم نامه هایی که بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق منعقد شده ولی تاکنون آنگونه باید و شاید عملیاتی نشده است.

احمد محمود با اشاره به اینکه اقلیم کردستان عراق دارای بازار مطلوبی است، افزود: سرمایه گذاری باید دو طرفه باشد و ما هم آمادگی این مهم را داریم ولی بروکراسی در ایران مانعی برای این اقدام است.

عضو اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق ادامه داد: آمادگی ایجاد کارخانه روغن کشی و مجتمع تجاری در کردستان ایران را داریم و امیدواریم از این لحاظ مورد حمایت قرار گیریم.

احمد محمود با اشاره به اینکه تسهیل صادرات از جمله برنامه های ماست، گفت: یکی از نشانه های پیشرفت هر کشوری وجود سرمایه گذاری خارجی است که ما هم درصدد توسعه آن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha