معاون پارلمانی رئیس جمهور: طوفان الاقصی تحول عظیمی در منطقه ایجاد کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دانشگاه شهید باهنر کرمان؛ عنوان کرد: طوفان‌ الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون بسیاری از یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد حسینی در مراسم نکوداشت مقام معلم که در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم، گفت: بزرگانی چون شهید مطهری در سخنرانی‌ های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تأکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده است, که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌ زده‌ های داخلی هم اکنون نمی‌ توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

وی در ادامه با تشریح ابعاد مختلف "عملیات وعده صادق" ابراز داشت: در پیام‌ های دیپلماتیک قبل از انجام این عملیات، پیشنهادهایی داده می‌ شد، تا ایران را از انجام واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، باز دارد. اما چنین نشد و اکنون در فضای مجازی بسیاری از کاربران شبکه‌ های اجتماعی در کشورهای مختلف اخبار و نتایج این عملیات را مکرر منعکس می‌ نمایند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: اقدام بی‌ نظیر جمهوری اسلامی ایران، پاسخی بود در پی خطاهای متعددی که پیش از این از سوی اسرائیل و حامیانش انجام شده بود. بعد از شهادت سردار سلیمانی و حمله نظامی به پایگاه عین الاسد بسیاری از کارشناسان نظامی و روابط بین‌الملل این عملیات را بی‌ سابقه توصیف نمودند و اذعان می‌ کردند؛ تاکنون کشوری به‌ صورت مستقیم به آمریکا حمله نکرده است. عملیات وعده صادق هم در ادامه طوفان الاقصی بود؛ که توانست ضربه محکمی در زمینه اطلاعاتی، عملیاتی و رسانه‌ ای به اسرائیل وارد کند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌ الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون بسیاری از یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌ کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: اتفاقات روزهای اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است. در بعضی از کشورها شاهد هستیم که اساتید و دانشجویان به میدان آمده‌اند و دشمن ماهیت خشن و پلید خود را نشان می‌دهد. تحلیلگران غربی نیز اعتراف کرده‌اند آمریکا اعتبار دویست ساله خود در زمینه حمایت از حقوق بشر را ازدست‌داده است و چهره پلید آنها دیگر بر کسی پوشیده نیست.

سید محمد حسینی در ادامه صحبت هایش در مورد مقام والای معلم؛ افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان داشت: یکی از کارهای بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، تصریح کرد: بیشترین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ها در این دولت حضور دارند و بنابر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ ای جدا از جامعه باشد، لذا باید به دنبال حل مسائل باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم؛ چرا که آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت‌ موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

وی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، خاطرنشان ستخت: در آینده‌ ای نزدیک‌ شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود، که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌ های مطرح دنیا است، که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha