دفاتر کمیته امداد کردستان آماده دریافت زکات فطریه است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: دفاتر این نهاد در شهرهای مختلف استان آمادگی دریافت زکات فطریه و کفارات روزه داران و توزیع آن را بین نیازمندان در سریعترین زمان ممکن دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، رضا طوسی با اعلام این خبر اظهار کرد:در حال حاضر ۷۵ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد در سطح استان هستند که با هدف کمک به تامین معیشت این خانوارها در عید فطر، کمیته امداد نسبت به جمع آوری و توزیع زکات فطریه و کفارات اقدام می‌کند.

وی افزود: مردم نوع دوست استان کردستان می توانند زکات فطریه و کفاره خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۳۶ بنام دبیرخانه شورای زکات استان کردستان واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه این نهاد همچنین در تمام مساجد و مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد نسبت به جمع آوری زکات و کمک های مردمی اقدام می کند، گفت: زکات فطریه و کمک های مردمی در بین نیازمندان و افراد مستحق همان محله و منطقه جمع آوری شده توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین ظرفیتی که با هماهنگی انجام شده طی امسال فراهم شده پرداخت زکات فطریه از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان است.

طوسی اظهار کرد: مردم استان می توانند از طریق این کارتخوانها به صورت مستقیم زکات فطریه خود را به حساب کمیته امداد و نیازمندان اهدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha