عرضه تایر با نرخ مصوب از ۱۲ مهر ماه سال جاری در زنجان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، گفت:  عرضه تایر و روغن موتور با قیمت تنظیم بازار از روز چهارشنبه(۱۲ مهرماه) برای نخستین بار در کشور در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید گلشنی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رفع کمبود تایر و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه در استان ، جلسه ای با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این راستا عرضه تایر با قیمت تنظیم بازار از روز چهارشنبه برای نخستین بار در کشور در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: به منظور رفع کمبود و عرضه با قیمت های نامتعارف ، در این جلسه مقرر شد که عرضه تایر و روغن موتور با روش جدید اجرایی شود که استان زنجان به عنوان پایلوت انتخاب شد.

گلشنی منفرد  افزود: بر این اساس مقرر شد عرضه تایر از روز چهارشنبه با قیمت تنظیم بازار و در چند صنف منتخب توسط اتحادیه لاستیک فروشان در استان آغاز شود.

وی بیان کرد: طی هماهنگی با مدیرکل دفتر آماد وزارت صمت و برگزاری جلسات مربوطه با مسئولین صمت استانی ، جزئیات و نحوه اجرا در اسرع وقت نهایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha