افتتاح سفارت «اسرائیل»در بحرین، محاربه آشکار با خدا و پیامبر است

گشایش سفارت رژیم صهیونیستی در شهر منامه پایتخت «بحرین» در راستای خدمت به نقش تخریبی صهیونیست‌ها و محاربه آشکار با خدا و پیامبر اسلام است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گشایش سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین، جنگ آشکار با خداوند، پیامبر اسلام و تمام مسلمانان جهان است.

شیخ قاسم تاکید کرد: محاربه با خداوند، اساسی‌ترین موضوعی است که اهل ایمان باید با آن مقابله کنند تا حق بر باطل پیروز و دین مبین اسلام حفظ شود.

دیدار اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از بحرین با موج محکومیت‌های مردم، نهادهای مدنی و تشکل‌های دینی و سیاسی بحرینی مواجه شد.

پیشتر نیز مردم بحرین بارها با برپایی تظاهرات، مخالفت خود را با سازش رژیم آل خلیفه با رژیم تل آویو ابراز داشته و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

مقامات رژیم صهیونیستی همزمان با تغییر معادلات منطقه‌ای و عدم تحقق نقشه‌هایش در عادی سازی روابط با کشورهای منطقه در انزوا به سر می‌برند، در ماه‌های اخیر تلاش کردند با خبرسازی مداوم، اینگونه وانمود کنند که مسیر سازش ادامه دارد.

گفتنی است «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته گذشته در اولین سفر خود به بحرین، سفارت این رژیم را در منامه افتتاح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha