اولویت ساخت مسکن توسط دولت در ۲ سال باقیمانده

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در دو سال باقی مانده از عمر خود تحقق وعده‌هایش در ساخت مسکن را در اولویت کاری قرار داده و مردم حاصل تلاش‌های دولت در این حوزه را لمس کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا) اسماعیل حسین زهی درباره اولویت‌هایی که دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود باید دنبال کند، بیان کرد: انتظار می‌رود دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود به شعارهایی که داده است پایبند شده و به آنان جامه عمل بپوشاند. یکی از شعارهای دولت توجه به معیشت مردم است که انتظار می رود دولت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی گام های خوبی برداشته است، اظهار کرد: توانستیم با کشور های همسایه ارتباط برقرار کنیم و با تعامل بین مجلس و دولت موفقیت های خوبی در موضوع ارتباط با جهان حاصل شده است. باید از این ظرفیت ایجاد شده برای توسعه کشور استفاده کرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: ساخت مسکن شعار دولت بود و مجلس نیز در این زمینه قانون تصویب کرده است که بر اساس قانون مصوب مجلس باید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود بنابراین لازم است دولت در دو سال باقی مانده اجرای تعهدات خود در ساخت مسکن را در اولویت قرار دهد.

حسین زهی در پایان تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می‌رود تا آمارهای واقعی ارائه شود مثلا آمارهایی که در حوزه اشتغال داده می‌شود واقعی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha