۴ ژیمناست‌ عازم بازی‌های آسیایی می‌شوند

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک می‌گوید مشکل لایسنس ورزشکاران حل شده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) برخی از ملی‌پوشان ژیمناستیک به دلیل نداشتن لایسنس احتمال داشت از اعزام به بازی‌های آسیایی بازبمانند اما به گفته سرمربی تیم ملی مشکل لایسنس ورزشکاران حل خواهد شد و تیم ملی به هانگژو اعزام خواهد شد. البته خیرخواه می‌گوید فدراسیون در تلاش است که یک سهمیه دیگر بگیرد تا تیم ملی با ترکیب کامل پنج نفره راهی بازی‌های آسیایی شود.

در حال حاضر ترکیب ۴ نفره تیم ملی ژیمناستیک را مهدی الفتی، محمدرضا خسرونژاد، مهدی احمد کهنی و محمدرضا حمیدی تشکیل می‌دهند و در صورت اضافه شدن یک سهمیه، محمد شفیعی نیز به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد.

رضا خیرخواه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعزام تیم ملی ژیمناستیک به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: بله مشکل حل شده است. خانم درگاهی بزرگواری کرد، به اینجا آمد و با ورزشکاران صحبت کرد و به امید خدا مشکل لایسنس ورزشکاران حل خواهد شد. این لایسنس‌ها تا ۲ سال دیگر اعتبار دارد. امیدوارم دیگر مشکل ورزشکاران کامل حل شود.

او در پاسخ به این سوال که اکنون لایسنس‌ها انجام شده و یا قرار است انجام شود گفت: به احتمال قوی انجام می‌شود و مشکلی نیست. جا دارد از خانم درگاهی تشکر کنم. به ورزشکاران کمک کردند و آنها می توانند وارد مسابقه شوند.

خیرخواه در ادامه گفت: تیم ما باید پنج نفره باشد. دو تن از ژیمناست‌های ما تک وسیله کار هستند. امید داریم لطف کنند و شفیعی را هم به اعزامی‌ها اضافه کنند و تیم ما کامل شود. اگر تیم کامل نباشد شانس ما کم می‌شود اما اگر شفیعی اضافه شود تک وسیله‌کاران هم در برخی وسیله‌ها به تیم کمک می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط پیش بینی چند مدال را از ژیمناست‌ها دارد، گفت: ما از امروز ۱۰ تا ۱۲ روز کاری فرصت داریم و اگر به امید خدا اتفاق خاصی نیفتد پیش‌بینی ما ۲ مدال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha