ورزش ژیمناستیک استان باید توسعه یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک باید توسعه یابد گفت: در ورزش ژیمناستیک نباید فقط به مجموعه آموزش و پرورش اعتنا کنیم زیرا تعداد مخاطبین این ورزش و جامعه‌ای که مراجعه می‌کنند بالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، جواد بازرگان ظهر روز سه شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان زنجان
با اشاره ایجاد فضای همدلی در هیئت ژیمناستیک اظهارکرد: هنر یک مدیر این است که بتواند افراد مربوطه را در کنار هم جمع کند که این فضا باید در هیئت‌ها ایجاد شود.

وی افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری که بین هیئت و اداره کل در استان وجود دارد موجب کمک به هیئت ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک باید توسعه یابد بیان کرد: در ورزش ژیمناستیک نباید فقط به مجموعه آموزش و پرورش اعتنا کنیم زیرا تعداد مخاطبین این ورزش و جامعه‌ای که مراجعه می‌کنند بالا است.

بازرگان تصریح کرد: بخشی از توسعه ورزش ژیمناستیک از طریق خود هیئت و بخشی دیگر را از طریق ایجاد فضاهای بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنایع به هر اندازه که کمک حال ورزش باشند کمکی بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی خواهندشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت: علی فرامرزلو با ۲۶ رای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha