افزایش صدهزار نفری جامعه ژیمناستیک کشور طی ۵ سال گذشته

دبیر فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به افزایش صدهزار نفری جامعه ژیمناستیک کشور از سال ۹۶ گفت: در حال حاضر هر ساله اعزام برون مرزی،  مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی و.. برای ژیمناستیک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،محسن سلیمانی ظهر روز سه شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا ۲۴ اسفندماه شاهد انتخابات فدراسیون ژیمناستیک کشور باشیم اظهارکرد: موفقیت‌های فدراسیون را در ۵ سال گذشته مدیون تلاش هییت‌ها، داوران، مربیان و ورزشکاران کشور هستیم.

وی تصریح کرد: طی ۵ سال گذشته فدراسیون ژیمناستیک ۶۷ مدال بین المللی و جهانی و آسیایی کسب کرده که در تاریخ ژیمناستیک بی‌سابقه بود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مسابقات باکو در سال ۹۸ بیان کرد: اگر مسابقات باکو در اواخر سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل نمی‌شد امروز سهمیه برای المپیک قبل داشتیم.

سلیمانی تصریح کرد: در کارنامه فدراسیون ۹ مدال آسیایی وجود دارد که این مدال‌ها با حضور کشورهایی همچون چین، ژاپن، ویتنام و... کسب شده است و از رتبه ۶۹ جهان در سال ۹۶ به رتبه ۲۴ ارتقا یافته‌ است.

وی با بیان اینکه ایران درحال حاضر دارای ۲ حق رأی در فدراسیون جهانی ژیمناستیک است افزود: از این دو رأی یک نفر در آسیا و یک نفر در فدراسیون جهانی از ایران کرسی دار هستند که موجب افتخار مجموعه ژیمناستیک کشور است.

سلیمانی با اشاره به افزایش صدهزار نفری جامعه ژیمناستیک کشور از سال ۹۶ ادامه داد: در حال حاضر هر ساله ۱۴ اعزام برون مرزی، ۱۸ مسابقات قهرمانی کشور در شاخه‌های مختلف، ۳۳ اردوی تیم ملی و.. برای ژیمناستیک وجود دارد.

گفتنی است: در پایان علی فرامرزلو با ۲۶ رای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha