ورزشکاران دیابتی زنجان در مسابقات قهرمان کشوری خوش درخشیدند

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از کسب مقام سوم تیمی و ۵ مدال رنگارنگ ورزشکاران این هیات در گروه دیابت مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

رقیه کامران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، با اشاره به اینکه مسابقات قهرمان  کشوری گروه دیابت از ۱۰  الی ۱۳ شهریورماه سالجاری به میزبانیشهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰ ورزشکار خانم و آقا از استان زنجان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک باحضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار دیابتی از سراسر کشور برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران زنجانی باکسب ۵ مدال خوش درخشیدند.

دبیر هیئت ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، بیان کرد: در بخش بانوان لعیا کاوندی و در بخش آقایان تقی سالک سرپرستی تیم ها را برعهده داشتند.

کامران با اشاره به نتایج کسب شده بخش بانوان این  دوره از مسابقات گفت: در رشته بدمینتون فروزان کاموسی مدال طلا ، رشته پتانک سیده سمیراموسوی مدال نقره، و در رشته تنیس روی میز و شطرنج نیز خانم ها زهرا بیگدلی و ربابه حسنی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان نیز مجتبی عزیزی مدال برنز رشته تنیس روی میز این دوره از مسابقات  را کسب کرد.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند استان زنجان، ادامه داد: همچنین در رده بندی تیمی ورزشکاران خانم  استان زنجان موفق به کسب مقام شدند و از سوی فدراسیون ورزش بیماران خاص کاپ طلایی دریافت کردند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha