پرداخت‌کارانه پزشکان، بروز رسانی می شود/ اخذ مجوز ۱۳ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

دکتر حسن بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: در تلاش هستیم با جذب منابع، مدیریت هزینه‌ها و افزایش درآمدها، پرداخت کارانه پزشکان را بروز رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، دکتر حسن بختیاری روز چهارشنبه (۱ شهریورماه) در مراسم روز پزشک و داروساز اظهار کرد: علی‌رغم افزایش هزینه‌ها به علت تورم و محدودیت منابع مالی دانشگاه، با رایزنی‌ها که انجام دادیم، فاصله پرداخت کارانه‌ها برای پزشکان اورژانس، به ۵ماه و برای پزشکان تمام‌وقت دانشگاه، به ۸ ماه کاهش یافت و پیگیر به‌روزرسانی کامل پرداخت کارانه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پزشکان طرحی، پرداخت علی‌الحساب ۵۰درصد کارانه‌ی هرماه در ماه بعدی، در هیئت رئیسه دانشگاه مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه سیستم جدید محاسبات پرداختی دانشگاه‌های علوم پزشکی، باعث عادلانه شدن پرداخت‌ها شد، افزود: استفاده از این سیستم جدید، قدمی رو به جلو است و امیدواریم با اصلاحات آینده بهتر شود.

بختیاری با اشاره  به برداشته شدن سقف کارانه پزشکان و پرداخت کامل حق‌الزحمه آنان بر اساس فرمول‌های محاسباتی گفت: با این اقدام، پزشکان خصوصا همکارانی که به صورت تمام‌وقت، همه‌ی انرژی خود را در بخش دولتی صرف می‌کنند، بدون محدودیت، حق‌الزحمه خود را دریافت می‌نمایند.

وی، ارتقاء کمی و کیفی آموزش و همچنین استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز را دو موضوعی دانست که می‌تواند در سرعت پیشرفت دانشگاه، تاثیرگذار باشد،اظهار کرد: اخذ مجوز ۱۳ رشته در مقاطع فوق‌تخصصی، تخصصی، Ph.D ، کارشناسی ارشد و کارشناسی از توفیقات اخیر دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حوزه آموزش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: در همین راستا، پذیرش دانشجو در رشته‌هایی از جمله Ph.Dروانشناسی بالینی، Ph.Dپرستاری و کارشناسی ارشد ایمونولوژی در سال‌تحصیلی جدید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha