اطلاعیه شماره (۴) ستاد انتخابات کشور صادر شد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بر اساس چهارمین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، هموطنان در صورت مشاهده یا آگاهی نسبت به تخلف انتخاباتی، موارد را به ستاد انتخابات کشور و یا ستاد انتخابات استانداری‌ های سراسر کشور گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی گفت: بر اساس چهارمین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، هموطنان در صورت مشاهده یا آگاهی نسبت به تخلف انتخاباتی، موارد را به ستاد انتخابات کشور و یا ستاد انتخابات استانداری‌ های سراسر کشور گزارش دهند.

متن اطلاعیه چهارم ستاد انتخابات کشور پیرامون دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت کشور

ستاد انتخابات کشور

اطلاعیه شماره (۴)

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

با تسلیت و تعزیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به آگاهی هم‌میهنان گرامی می‌ رساند بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل همتراز آن‌ ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌ نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

همچنین بر اساس تبصره(۴) همین ماده، جایگزین فرد مستعفی باید از سوی مرجع ذی‌ صلاحِ بالاتر، حداکثر به مدت یک ماه به طور رسمی معرفی شود و فرد مستعفی در آن حوزه مسئولیتی نداشته باشد.

بدین منظور و مطابق با روزشمار انتخابات، بازه زمانی استعفاء از ۱۹ تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری تعیین و در قالب اطلاعیه‌ شماره(۱) از سوی ستاد انتخابات کشور اطلاع‌ رسانی گردید.

لذا با عنایت به مندرجات اطلاعیه مذکور که در راستای عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اتخاذ سیاست‌ های اجرایی ناظر بر مولفه‌ های چهارگانه «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» و تحقق عدالت و تضمین سلامت انتخابات صادر گردیده است.

از هموطنان گرامی درخواست می‌ شود؛ در صورت مشاهده یا آگاهی نسبت به تخلف از مفاد این اطلاعیه موارد را به ستاد انتخابات کشور و یا ستاد انتخابات استانداری‌ های سراسر کشور گزارش نمایند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha