بیشتر از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در کشور کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فراجا ابراز داشت: بیش از ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت در کشور کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سردار محمد قنبری با اشاره به اجرای این طرح گفت:‌ اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف موتورسیکلت‌های مسروقه اوایل تیرماه سال‌جاری به صورت همزمان در استان‌های سراسر کشور به مدت سه روز به مرحله اجرا در آمد و در جریان آن و پس از جمع‌بندی نتایج واصله، کارآگاهان پلیس آگاهی تعداد ۴۲۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۱۰۲ دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شد، گفت:‌ وسایل نقلیه کشف شده پس از سیر مراحل اداری به مالباختگان و صاحبانشان تحویل داده شد.

به گفته قنبری، مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است که اجرای آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس آگاهی فراجا کاهش زمان کشف تا وقوع، ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی جامعه، ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از جرم را از دیگر اهداف اجرای چنین طرح‌هایی عنوان کرد و گفت:‌ این طرح‌ها در قالب قرارگاه مبارزه با سرقت اجرا می‌شود.

قنبری از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و علاوه بر اینکه خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان امنی پارک می‌کنند، از تجهیزات ایمنی نیز برای آن استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha