معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در شش ماهه اول سال جاری، ۴۸۲ هزارو ۷۸۷ مورد تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که نشان از اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.
به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سرهنگ عباس حسنی با بیان اینکه در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحتترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، اظهار کرد: سامانه ۱۱۰ استان به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان میتوانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
وی با اشاره به این که فلسفه راهاندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، افزود: از دستاوردهای مهم این سیستم، ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظاممند است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، تأکید کرد: از شهروندان درخواست میشود هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
سرهنگ حسنی، با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: در ۶ماهه اول سال جاری، ۴۸۲ هزارو ۷۸۷ مورد تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که نشان از اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.
وی با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.
انتهای پیام/
نظر شما