دولت توان مهار گرانی های مکرر را ندارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی در مجموع دولت موفقی است ولی متأسفانه در بخش معیشت مردم نتوانسته است گرانی‌های مکرر را مهار کند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، اسدالله بادامچیان ظهر روز چهارشنبه( ۲۴ خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال رشد و تکامل است و نمونه ای از این انقلاب را در جایی شاهد نیستیم، و نظام ولایت فقیه در دنیا یک نظام نو است.

وی با بیان اینکه کشور ایران ۲۰۰ سال تحت نفوذ سلطه غرب و قاجاریه و دو شاه پهلوی بود، افزود: در این مدت شاهد تهاجم سنگین فرهنگی غرب بر ایران بودیم ولی در عین حال تمدن چند صد ساله ما قابل مقایسه با غرب نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در این نظام ابتکاری آزمون و خطا فراوان است، افزود :مجلسی که از آعاز تا به الان شکل گرفته تا الان در ۱۱ دوره خیلی خلوت بوده و اگر تصور کنیم که مجلس و نمایندگان می‌توانند کل انتظارات کشور را برآورده کنند درست نیست، ولی در کل مجلس در دوره‌های گذشته مجلس خوبی بوده و باید به فکر مجلس دوازدهم باشیم.

بادامچیان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: باید به فکر انتخابات مهم مجلس و مجلس خبرگان باشیم چراکه استکبار جهانی بر این موضوع مهم حساسیت دارد و در تلاش جهت ایجاد جنگ روانی است.

بادامچیان با بیان اینکه مجلس دوازدهم مجلس گام دوم است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع مصمم هستند، بیان کرد: مجلس قوی پشتوانه یک دولت کریمه قوی است، و باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات را پرشور، پرتلاش و پر از رقابت سالم برگزار کنیم و حزب موتلفه نیز در این انتخابات حضور فعالی دارد و افراد مورد نظر در حوزه انتخابیه را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سوالات خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت فعلی گفت: دولت آقای رئیسی در مجموع دولت موفقی است ولی متأسفانه در بخش معیشت مردم نتوانسته است گرانی‌های مکرر را مهار کند با اینکه تورم یک درصدی کاهش یافته است اما نتیجه مطلوب همچنان محقق نشده است.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه دولت تسریع امور است نه تشدید امور، افزود: راهکار این مشکلات این است که دولت به مجموعه‌هایی که دارای طرح و برنامه است توجه جدی داشته باشد، چراکه کار درست در دولت استفاده از همه نیروها است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha