کد خبر: 199945
۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
علت جدایی ساپینتو از استقلال مشخص شد

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: حکم کمیته انضباطی در رفتن ریکاردو ساپینتو خیلی تاثیر داشت.

دلیل اصلی جدایی ساپینتو از استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)محمد مومنی در خصوص جدایی ساپینتو از استقلال، اظهار داشت: با اتفاقاتی که افتاد دیگر نمی‌توانست بماند. حکم کمیته انضباطی خیلی تاثیر داشت. هواداران به او خیلی علاقه‌مند بودند. ما هم سعی کردیم با توجه به معرفتی که به خرج داده بود برایش سنگ تمام بگذاریم ولی متاسفانه روز آخر این اتفاق افتاد و نتوانستیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه آیا هیئت مدیره باشگاه در این زمینه تلاشی گرد، گفت: نیازی به عزم ما نبود. هرکاری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم. باشگاه هم به رای صادر شده معترض بود. ما که متوجه نشدیم چرا اخراج شد.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد بدهی به ساپینتو و شکایت او، عنوان کرد: فکر نکنم. او واقعا چنین شخصیتی ندارد. با همه این اتفاقاتی که برایش افتاد می‌توانست با منابع مالی کمتر ما را همراهی کند.

مومنی در مورد اینکه به زودی مجمع برگزار می‌شود و به خودش چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: مهم نمره دادن من نیست. مهم قضاوت مردم است. یک قهرمانی بعد از سال‌ها برای تیم توانستیم به همراه بیاوریم. هرچند بعد از اتفاقات مدیریتی کمی دچار لغزش شدیم.

وی در خصوص مطرح شدن اسامی مانند نکونام، منصوریان، الهامی و گزینه خارجی برای هدایت استقلال، اظهار داشت: وقتی قرار است تغییر و تحول ایجاد شود نام‌های زیادی بر سر زبان‌ها می‌افتد. فعلا هیچ مذاکره‌ای با هیچکسی نکرده‌ایم. منتظریم ببینیم یکشنبه چه اتفاقی می‌افتد و بعد تصمیم بگیریم. حق امضا داریم و می‌توانیم تصمیم بگیربم ولی در حال بررسی هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

مومنی در خصوص اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، گفت: خودشان باید جواب بدهند. من در جریان نیستم. حضور ما در مجمع الزامی نبود. خودشان می‌توانستند تصمیم بگیرند. نیاز به ما نبود. از اینکه حمید سجادی راغب به برگزاری مجمع نبوده اطلاع ندارم.

وی در مورد اینکه آیا دعوت نامه‌ای برای حضور در مجمع دریافت کرده، اظهار داشت: ایمیلم را نگاه نکرده‌ام. حتما ایمیل می‌شود. هرموقع آمده این اتفاق می‌افتد.

مومنی در مورد انتخاب سرمربی جدید استقلال، گفت: ما باید همه جوانب را بسنجیم. به خصوص از لحاظ منابع مالی، با توجه به اینکه استقلال هواداران زیادی دارد و همه هم توقع دارند، سعی می‌کنیم بهترین گزینه را چه داخلی باشد چه خارجی انتخاب کنیم.

وی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم، عنوان کرد: بخشی از مطالبات‌شان را پرداخت کردیم. الان به حدود ۶۵ درصد رسیده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص۲۰۰هزار دلار مطالبات باقی مانده ساپینتو، گفت: درجریانش نیستم. اگر با ساپینتو صحبت می‌کردیم، خیلی پایین‌تر از همین مبلغی که توافق کرده بودیم، می‌توانست با ما همکاری کند.

وی در مورد اینکه ساپینتو با تیم آپوئل قبرس قرارداد ۲۰۰هزار دلاری بسته، اظهار داشت: نقش واسطه‌ها و کسانی که ناظر بر این کار هستند. من باید در هر شرایطی پاسخگو باشم. من باید چندین بار به سازمان بازرسی بروم و پاسخگو باشم. وظیفه‌ام است ولی درمورد استراماچونی آیا سازمان بازرسی از کسانی که با او قرارداد بستند یکبار سوال کرد؟ ما وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم. همیشه در قبال قانون گردن‌مان از مو باریک‌تر است و سعی می‌کنیم پاسخگو باشیم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا موافق انتخاب اعضای هیئت مدیره توسط سازمان خصوصی سازی هستید یا وزارت ورزش، گفت: در جایگاهی نیستم که تشخیص بدهم. وزارت خانه خودش تعیین تکلیف می‌کند.

منبع:اعتماد انلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha