کد خبر: 209688
۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
ایران شدن سخت است

استاندار زنجان گفت: باید باور داشت که تبدیل شدن ایران به بسیاری از کشورها راحت، اما ایران شدن سخت است چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،،محسن افشارچی روز چهارشنبه(۲۹آذر ماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز زنجان، اظهارکرد: امروز متکثر شدن رسانه را در کشور و دنیا شاهد هستیم درحالی که قبلا این گونه نبود اما همین افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید رسانه ملی، نقش خاصی را ایفا کند، افزود: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در این شرایط با قدرت عمل کند.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردها، خدمات و اقدامات نظام، گفت: باید در آستانه انتخابات دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

افشارچی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران،‌ این حجم از اتفاقات و دشمنی ها را تجربه نکرده است، بیان کرد: باید باور داشت که تبدیل شدن ایران به بسیاری از کشورها راحت، اما ایران شدن سخت است.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است،اظهار کرد: پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

استاندار زنجان تأکید کرد: برای استقلال و آزادی خود خون های بسیاری تقدیم کرده ایم و اگر نیاز باشد باز هم هزینه خواهیم داد چراکه هم اکنون در نزدیکی قله هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، در پایان این مراسم " جلیل آل امین" به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات سید محسن لطیفی، مدیرکل قبلی این دستگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha