کارهای اداری نباید مانع روند تولید شوند

استاندار کرمان گفت: طرح‌ های تولیدی نباید معطل استعلامات و کارهای اداری شوند، باید زنجیره سبزی از خدمات را برای تسریع در اجرای پروژه‌ های شرکت‌ ها تشکیل دهیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دومین رویداد تخصصی ارتباط موثر بین واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ در کرمان با تاکید بر اینکه هدف همه ما مسئولین توسعه استان است، اظهار داشت: زنجیره ارزش افزوده در استان با استفاده از ظرفیت‌ های موجود باید تکمیل شود.

وی، حمایت دستگاه‌ های دولتی از پروژه‌ های توسعه‌ ای استان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح‌ های تولیدی نباید معطل استعلامات و کارهای اداری شوند، باید زنجیره سبزی از خدمات را برای تسریع در اجرای پروژه‌ های شرکت‌ ها تشکیل دهیم.

استاندار کرمان؛ با بیان این مطلب که شرکت مس حدود ۲ هزار میلیارد تومان خرید داخل استان دارد، تصریح کرد: شرکت‌ های استان باید در لیست کمیسیون معاملات ثبت شوند و لازم است به سمت قطعه‌ سازی و خرید ماشین‌ آلات و تجهیزات سرمایه‌ گذاری از شرکت های داخلی استان برویم و شبکه صنعتی را تشکیل دهیم.

کارهای اداری نباید مانع روند تولید شوند

فداکار؛ آموزش و مجموعه‌ های آموزشی را برای راه اندازی این شبکه لازم دانست و ابراز داشت: کار باید دو طرفه باشد، شرکت‌ های استانی استانداردهای حداقلی را رعایت کنند و بتوانند کالای خوب و با کیفیت بسازند و در موعد مقرر تحویل دهند، خدمات پس از فروش داشته باشند و همچنین در کمیسیون معاملات لیست‌ ها را بروزرسانی کنند؛ تا شرکت‌ های بزرگ و صنایع فولادی بتوانند با خرید قطعات از آنها حمایت کنند.

وی، تقویت حوزه‌ های دانش‌ بنیان در استان را مهم دانست و با اعلام اینکه حوزه نرم افزاری در استان قوی ترین حوزه است، خواستار حمایت شرکت‌ ها برای دریافت احتیاجات خدمات نرم افزاری از این حوزه شد.

گفتنی است، تفاهم‌ نامه سه‌ جانبه بین شرکت شهرک‌ های صنعتی، دانشگاه علمی کاربردی و شرکت قطعه گستر برای آموزش نیروهای مورد نیاز صنایع در استان کرمان منعقد شد.

همچنین؛ استاندار کرمان به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان از نمایشگاه دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی در تالار فرهنگ و هنر استان نیز بازدید کرد.

کارهای اداری نباید مانع روند تولید شوند

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha