الزام دستگاه های اجرایی به نصب پنل‌  خورشیدی جهت تولید برق

استاندار کرمان با تاکید بر دستگاه‌ های اجرایی برای نصب پنل‌ های خورشیدی جهت تولید برق گفت: استان کرمان ظرفیت بسیار عظیمی در استفاده از انرژی‌ های تجدیدپذیر و خورشیدی دارد؛ که می توان از آن برای تامین برق دستگاه‌ های استان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار ظهر سه‌ شنبه ۵ اردیبهشت ماه در شورای پدافند غیر عامل استان کرمان، اظهار داشت: همه دستگاه‌ ها، اعتبار سالانه‌ ای برای حوزه پدافند غیرعامل دارند و ظرفیت‌ های قانونی را برای اجرای فعالیت باید متمرکز کنیم.

وی با تاکید بر دستگاه‌ های اجرایی برای نصب پنل‌ های خورشیدی جهت تولید برق، عنوان کرد: آموزش و پرورش بهترین موقعیت را در مدارس برای اجرای این پنل‌ ها دارد، سقف مدارس به راحتی می‌ تواند برای اجرای پنل‌ های خوشیدی به کار گرفته شود.
استاندار کرمان، تصریح کرد: قطع برق در دستگدستگاه‌ حساس و مکان‌مکان‌ چون بیمارستان، کشاورزی و غیره را می‌ توان از این طریق تامین کرد و جلوی خسارت‌ ها را گرفت.
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمان نیز گفت: سیاست کلی پدافند غیرعغیر استان بر فعالیت‌ های اجرایی و دوری از کلی‌ گویی است و از همین بابت با نشانه‌ گذاری و هدف‌ گذاری به سمت برنامه‌ اجرایی می‌ رویم.

ابراهیم کریمی، ابراز داشت: اعتقاد داریم که در رده استانی باید به صورت مهندسی و نگاه به اسناد بالادستی، اقدامات را عملیاتی کنیم.

وی، با اشاره به فعالیت ۱۱ کارگروه تخصصی ذیل شورای پدافند غیرعامل استان از برگزاری همایش های مختلف در حوزه‌ های مختلف در سطح استان خبر داد.
استانداری کرمان
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha