قبولی ۶ هزار نفر در آزمون دبیری

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از قبولی ۶ هزار نفر در آزمون استخدامی معلمی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت (طبنا)، سیدرضا نظری صبح امروز در آیین نواختن زنگ ایثار و مهر گفت: پس از برگزاری آزمون استخدامی مربوطه در گام اول بیش از ۶ هزار نفر مورد پذیرش قرار گرفتند که در نهایت پس از مصاحبه‌های علمی و تخصصی و تحقیق و بررسی، در نهایت برای اولین بار در یک سال تحصیلی در این استان ۲ هزار و ۲۰۰ نفر همکار جدید جذب شدند و دوره‌های تخصصی را براساس آخرین متدهای روز دنیا سپری کردند.

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود آمار دانش‌آموزان این استان به ۴۲۵ هزار نفر برسد که ۲۴ همکار فرهنگی، مسوولیت تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: تلاش داشتیم تا بستر و فضای خوبی را برای جاری و ساری ساختن علم فراهم کنیم که برهمین اساس مدارس استان را بهسازی، نوسازی و ترمیم و تعمیر کردیم تا در شان فرزندان این استان باشد.

نظری افزود: تا پیش از سال جدید، هر هفته یک مدرسه افتتاح و تحویل دانش‌آموزان می‌شد که در سال جاری مدت تحویل هر مدرسه از هفت روز به چهار روز کاهش یافت.

وی اظهار داشت: روز دوشنبه هفته آتی، ۴۰ واحد آموزشی جدید نیز در گلستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای ساخت، توسعه و تجهیز مدارس نیازمند همکاری و همیاری خیرین هستیم که نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در امر مدرسه‌سازی هزینه‌های احداث ۲۶ واحد آموزشی را تقبل کردند که ۲۰ واحد آن احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

نظری خاطر نشان کرد: فرزندان این استان در کنکور سال جاری، توانستند رتبه ۱۱ کشوری داشته باشند و با کمی تلاش و برنامه‌ریزی رتبه‌های کسب شده ۲ رقمی را می‌توان به تک رقمی رساند و این مهم خود نوید روزهای خوش برای آموزش و پرورش استان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha