مرکز روان پزشکی زنجان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آخرین وضعیت مرکز توانبخشی و روان پزشکی خیرساز رجبعلی مقدم ،گفت: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد که امیدواریم این پروژه در هفته دولت سال جاری تکمیل و تجهیز و به بهره برداری برسد.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، با اشاره به پروژه شاخص تشخیصی و درمانی خیر ساز رجبعلی مقدم شهر زنجان،اظهار کرد: این پروژه قدمتی ۳۳ ساله از زمان اجرا دارد که متاسفانه طی ادوار مختلف به عناوین مختلف تغییر کاربری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با زیر بنای ۶ هزار و ۴۴۵ متر مربع در ۵ طبقه به عنوان مجهزترین مرکز روانپزشکی کشور خواهد بود، افزود: شروع عملیات پروژه در سال ۱۳۶۹ آغاز و پس از گذشت چند سال عملیات تکمیلی و مقاوم سازی این پروژه از سال ۱۳۹۰ مجددا شروع شده و پس از ۱۲ سال به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: برای تجهیز و مابقی ساخت اجرای این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است تا به بهره داری برسد.

بختیاری با اشاره به تزریق به موقع اعتبار این پروژه گفت: امیدواریم این پروژه در هفته دولت سال جاری تکمیل و تجهیز شود تا به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به بخش های مختلف این پروژه خاطر نشان کرد: زیرزمین این مرکز با مساحت یک هزار و ۳۹۰ مترمربع مجهز به آزمایشگاه مرکزی، طبقه همکف کلینیک ویژه و طبقات اول تا سوم نیز با مساحت ۳ هزار و ۲۲۵ مترمربع بخش روان با ۱۲۰ تخت مجهز خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز منحصربه فرد با ۱۲۰ تخت روان در مرکز شهر زنجان منطقه دروازه ارک احداث می شود که با تکمیل این مرکز ضمن ارائه خدمت پزشکی و درمانی به شهروندان، پاسخگوی نیازهای توانبخشی و روانپزشکی بیماران از سراسر کشور نیز باشد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha