آغاز عملیات ساخت یکهزار و ۴۶۰ واحد نهضت ملی مسکن در سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۴۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: سیرجان جزء شهرستان های برتر در طرح نهضت مسکن ملی در سطح کشور است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۴۶۰ واحد واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور فرماندار ویژه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، در سیرجان آغاز شد.

فرماندار ویژه سیرجان در این مراسم گفت: تامین مسکن دغدغه مهم و رسالت دولت سیزدهم است و مسکن به عنوان کالای غیر خوراکی اولویت دار، جزء سبد خانوار ایرانی تعریف شده است.

علی یعقوبی پور افزود: اقدام ملی مسکن از طرح‌ های مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که تحقق آن در این شهرستان با هم افزایی دستگاه‌ های اجرایی شتاب می گیرد.

وی، با اشاره به اینکه سیرجان جزء شهرستان های برتر در طرح نهضت مسکن ملی است، تصریح کرد: شهرستان سیرجان از جمله شهرستان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است؛ که عملیات احداث ۸ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی را از سال گذشته آغاز کرده است.

فرماندار ویژه سیرجان در این مراسم گفت:صبح امروز، عملیات ساخت پروژه ۹۸۰ واحدی مسکن نهضت ملی شهرستان سیرجان در شمال ۱۲۰ هکتاری سیرجان و همچنین کلنگ پروژه ۴۸۰ واحدی دیگر نیز در فیروز آباد و مکی آباد با پیش بینی اعتباری افزون بر ۱۵ هزار میلیارد ریال، آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha