بسیاری از معضلات اجتماعی با شناخت مکتب امام حل می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم‌سالاری دینی در رأس اهداف ماست و راه حل بسیاری از معضلات اجتماعی یا جمهوری اسلامی با شناخت مکتب امام حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،
حجت الاسلام احمدی در نشست مبلغین حوزه علمیه خواهران و مدیران مدارس علمیه استان با بیان اینکه یکی از وظایف طلاب شناخت مکتب امام است اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی در رأس اهداف ماست و راه حل بسیاری از معضلات اجتماعی یا جمهوری اسلامی با شناخت مکتب امام حل می‌شود.

وی با بیان اینکه وظایف و کار اصلی طلاب ،فهم اسلام و تفهیم ناب اسلامی است افزود: اعتقاد به اندیشه امام ، فهم اندیشه امام و ارائه این اندیشه به مخاطبان جامعه که در این عرصه نقش بانوان و دختران روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود و استکبار جهانی متوجه این نقش اساسی شده است تاکید می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه باید حوزه های علمیه خواهران در عمل و کنشگری و عرضه تبلیغی در ماه مبارک رمضان به طور جدی وارد کار شوند بیان کرد: نقش بانوان و الگوی زن مسلمان به صورت ایجابی و نقش نوجوانان به علت پاک طینت بودنشان باید مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه زنان و دختران مهمترین نقش موثر در حوزه خانه و تربیت را بر عهده دارند، اظهار کرد: بانوان باید در جایگاه کنشگر فعال رسانه‌ای و فرهنگی اجتماعی حاضر شوند و با محوریت قرآن و اهل بیت در آن به کار خود ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محدر، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان

حوزه ها باید از افراد نخبه و تمدن‌ساز پر شوند

حجت الاسلام و المسلمین محدر، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان در ادمه این نشست با بیان اینکه امروز ترس استکبار جهانی از جمهوری اسلامی تبدیل به الگوی جهانی شده است اظهار کرد: ما در پیچ تمدنی هستیم که تمام دنیای غرب با تمام شگردها و فتنه‌هایش به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حوزه ها و طلبه‌ها باید دانشمند باشند و باری از دوش انقلاب بر دارند، تاکید کرد: طلبه ها نباید خودشان باری بر دوش انقلاب باشند بلکه باید برای حفظ نظام و اسلام و دین دغدغه داشته باشند چرا که در قبال کوتاهی‌های خود پاسخگو خواهیم بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه ها باید از افراد نخبه و تمدن‌ساز و مستعد پر شوند بیان کرد: ماه رمضان که تمامی دلها آماده است فرصت مناسبی جهت تبلیغ و جهاد تبیین است که باید جدی گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha