۴۰ میلیون نهال در سراسر کشور توزیع شد

معاون امور جنگداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون نهال در سراسر کشور توزیع شد گفت: مردم برای دریافت نهال‌ها می‌توانند به ادارات منابع طبیعی استان‌ها و یا شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،دکتر تقی شعبان نیا معاون امور جنگداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار کرد: با توجه به آموزه‌های دینی اسلام، فرمایشات مقام معظم رهبری، فرهنگ غنی ما ایرانیان و نیاز امروز کشور و با توجه به مشکلات زیست محیطی اعم از ریزگردها و فرسایش خاک وظیفه شرعی و فرهنگی همه ما ایرانیان است که با کاشت درخت سبز در این سرزمین هدیه زیبایی به آیندگان دهیم.

وی با بیان اینکه ما در مقابل آیندگان مسئولیت داریم افزود: یکی از بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد و حتی میتوان گفت بهترین هدیه در ایام مهدویت این است که با کاشت درخت به سلامت مردم کمک کنیم.

معاون امور جنگداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون نهال در سراسر کشور توزیع شد گفت: مردم می‌توانند به ادارات منابع طبیعی استان‌ها و یا شهرستان‌های خود مراجعه کنند همچنین می‌توانند با ۱۵۰۴ نیز تماس گرفته و برای دریافت نهال راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha