کسب ۵ مدال رنگین توسط ورزشکاران ام اس زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از کسب ۵ مدال  رنگین توسط ورزشکاران ام اس این استان در مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

رقیه کامران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان با اعلام این خبر گفت : مسابقات قهرمان کشوری ام اس از ۲۰ الی ۲۲ دیماه سالجاری در رشته های شطرنج ، دارت و پتانگ به میزبانی استان اصفهان شهرستان نجف آباد برگزار شد که ورزشکاران استان در این مسابقات ۵ مدال رنگین کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۶ نفر از ورزشکاران ام اس به این مسابقات اعزام شده بودند اظهار داشت:خوشبختانه تمامی این ورزشکاران موفق به کسب مقام در این دوره شدند .

دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان به نتایج کسب شده ورزشکاران استان در رقابت های مسابقات قهرمان کشوری ام اس در رشته دارت در رده سنی زیر ۳۵ سال گفت : امیرحسین پناهی مدال نقره،اسماعیل ترابی مدال برنز و منیژه طوماری موفق به دریافت مدال برنز شد .

کامران همچنین به نتایج کسب شده در رشته شطرنج توسط ورزشکاران استان در هردو رده سنی در این رقابت ها بیان کرد : در رده سنی زیر ۳۵ سال ،گلشن مقدم موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره و همچنین در رده سنی بالای بالای ۳۵ سال نیز فرید گلشنی مدال برنز و زهرا نصر نیز موفق به کسب مقام چهارم در رده سنی بالای ۳۵ در این رقابت ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات بعلت برودت شدید هوا و بارندگی رشته پتانک ،حذف و ورزشکاران این رشته در دو رشته دارت و شطرنج به رقابت پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha