امضای تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر  و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان

امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی منعقد شد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان افزود: بهره مندی از ظرفیت موجود طرفین تفاهم نامه، به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی در راستای مسیر توسعه پایدار از مهمترین اهداف این مهم است.

وی، برنامه ریزی و پشتیبانی از برگزاری کارگاه های علمی، آموزشی، امداد، کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، مفاهیم بشردوستانه و داوطلبانه جهت تربیت مربی و خانواده های آنان را از دیگر اهداف تفاهم نامه منعقد شده بیان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای همراهی داوطلبان هلال احمر در فعالیت های بشردوستانه در قالب پروژه های مشترک با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان برنامه ریزی خواهیم کرد.
موسوی اظهارداشت: در توسعه ظرفیت های مددکاری اجتماعی به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، برگزاری اردوهای مشترک با اهداف پیشگیرانه در حوزه بزهکاری نوجوانان نیز همکاری مشترکی می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در خصوص آموزش های هلال احمر در کانون های اصلاح و تربیت همکاری داریم و می توانیم این آموزش ها را از مقطع مبتدی تا تخصصی ارائه دهیم.

در کنار هلال احمر زنجان برای همکاری بیشتر هستیم

در ادامه محمد تقی فتحی معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در راه اندازی کانون های بشردوستانه در مراکز اصلاح و تربیت زندان های استان با هدف سازماندهی و تمرکز فعالیت های آموزشی، بشردوستانه و امدادی دربین نوجوانان و جوانان بزهکار(کانون های جوانان وخانه های هلال) همکاری های بیشتری را نسبت به گذشته خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تشویق کارکنان و مددجویان کانون های اصلاح و تربیت برای مشارکت در پروژه های مشترک عام المنفعه برنامه ریزی می کنیم.

این مسئول اظهارداشت: همکاری حرفه ای، تخصصی و مشاوره ای در زمینه های مورد نیاز حقوقی و قضایی با جمعیت هلال احمر را بر اساس تفاهم نامه محقق خواهیم کرد.

فتحی تصریح کرد: برای فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه هلال احمر استان بویژه طرح کاروان های سلامت آمادگی همکاری داریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات هموطنان را رفع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha