تحقق پروژه‌ها در گرو همکاری و همراهی دستگاه های خدمات رسان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تحقق پروژه‌های در دست احداث به ویژه نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان است تا پروژه‌ها به بهترین نحو به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ اصغر اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در دو شاخه اصلی راه و مسکن و ساختمان پرچم دار است اظهار کرد: به نوعی یکی از مهمترین و تاثیر گذار تربن دستگاه ها ی اجرایی در تحقق اهداف دولت است.

وی با بیان اینکه در بخش راه استان پروژه‌های مهمی داریم افزود: موقعیت استراتژیک شهر زنجان و نقطه ای که به عنوان یکی از نقطه های پیوند دهنده کریدور های جنوبی و غربی به شمال و شمال غرب کشور است که لازمه ای که بتوان حرکت حمل و نقل را از بعد بار و مسافر و کلیه مسائل حمل و نقل که بتوانیم حلقه ارتباط را ایجاد کنیم لازمه آن عزم و اراده جدی در پروژه ها است.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه باتوجه به محدویت منابع در کشور شاهد هستیم بیان کرد : شاید این پروژه که قریب به ۵۰۰ کیلومتر راه است به این زودی نتیجه ندهد ولی فاکتور ها و ظرفیت هایی در استان و بودجه کشوری وجود دارد و همچنین ظرفیت‌هایی در قانون الحاق سال جاری قید شده است که بهترین ظرفیت تبصره "ب" ماده ۱۱ است که بتوان ظرفیت زمین در پروژه های راه سازی استقاده کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: اگر جریان و شریان تبصره قانون در سال آینده تکرار شود می‌توانیم در فرصت های کوتاه شاهد به ثمر نشستن پروژه ها در بخش راه و حمل و نقل باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت کاری ما اداره راه و شهرسازی باتوجه به استاد بالادستی بحث مسکن است خاطرنشان کرد: در بخش مسکن این استان جز استان های پیشتازان است که این کار وطیفه بنده را سنگین تر می‌کند چراکه ما امروز در اول راه هستیم در بخش مسکن هستیم که مبنای اولیه پروژه ها هستند.

این مسئول با بیان اینکه تحقق پروژه‌های در دست احداث به ویژه نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه است اظهار داشت: قطعا اداره کل راه‌ و شهرسازی به تنهایی قادر به تکمیل پروژه‌ها نخواهد بود که نیاز است بانک های عامل و دستگاه های خدمات رسان در ابن راه همراه ما باشند تا پروژه‌ها به بهترین نحو به نتیجه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha