افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ طرح عمرانی در شهرستان نرماشیر 

فرماندار نرماشیر گفت: بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، ۱۲ طرح عمرانی شهرستان نرماشیر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمید طبسی نژاد گفت: با حضور دکتر آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در طی سفر به شهرستان نرماشیر و با همراهی فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلی طرح عمرانی شهرستان نرماشیر اعم از: تقاطع و قلعه کارآفرینی، آسفالت معابر روستای قائم آباد و همچنین زمین چمن مصنوعی روستای دولت آباد عزیز آباد افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: همچنین دو طرح احداث کارخانه آسفالت شرکت میهن سازه و جایگاه تماشاچیان زمین چمن مصنوعی نرماشیر کلنگ زنی شد.

فرماندار نرماشیر از کلنگ زنی اولین کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: این کارخانه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی و با اشتغال‌ زایی ۲۵ نفر به صورت مستقیم کلنگ‌ زنی و در آینده نزدیک به بهره‌ برداری می‌رسد.

طبسی نژاد ادامه داد: آسفالت معابر روستای قائم آباد به متراژ ۸ هزار متر مربع از طرح ملی و قیر مشارکتی بنیاد مسکن با همکاری دهیاری نیز از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در این شهرستان افتتاح شده است.

وی افزود: ساختمان جانبی زمین چمن شهر نرماشیر با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha