انجام یک هزار و 477 ماموریت اورژانس 115 در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، یک هزار و 477 مأموریت توسط اورژانس 115 در مشهد انجام شد که از این تعداد 744 مورد منجر به انتقال به بیمارستان و 464 مورد درمان در محل شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر علی یزدانی با بیان اینکه در این دو روز 6321 تماس با اورژانس 115 مشهد صورت گرفت که نتیجه آن موجب انجام یک هزار و 477 ماموریت شد خاطر نشان کرد: آمارهای امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل در موارد تصادفی افزایشی و در غیرتصادفی کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: برای ماموریت ویژه اورژانس 115 مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال 14 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد امداد هوایی به ‌حالت آماده باش درآمده بودند.

دکتر یزدانی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم که در زمان حضور در مراسم‌های سوگواری از ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: همچنین تأکید بسیار مهم دیگرمان در این روزهای خاص دریافت به‌موقع دُز یادآور واکسن کرونا قبل حضور در محافل و مجالس سوگواری بوده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه بخش زیادی از موارد انتقالی کرونایی به بیمارستان‌ها افراد واکسن نزده و واکسن ناقص بودند و به همین جهت است که بر اهمیت انجام به‌موقع این کار بسیار مهم و حیاتی تأکید داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha