انجام ۲۶ ماموریت موفق اورژانس هوایی زنجان در سال جاری

ئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در سال جاری ۱۶ هزار و ۳۹۳ مورد ماموریت شهری و جاده ای و ۲۶ مورد ماموریت هوایی توسط عوامل اورژانس استان زنجان انجام شده است.

داریوش تقیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، با بیان اینکه طی سه ماهه اول سال جاری تعداد ۴۷هزار و ۹۴۰ مورد تماس با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان برقرار شده است، اظهار کرد:از این تعداد تماس برقرار شده ۳ هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت های تلفنی بوده است که متاسفانه نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد مزاحمت تلفنی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری ۱۴ هزار و ۷۰۴ مورد از تماس های برقرار شده منجر به ماموریت شده است، افزود: این مقدار نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش ۵ درصدی ماموریت ها مواجه شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در این مدت عنوان شده یک هزار و ۲۴ مورد از ماموریت ها شهری بوده است، بیان کرد: همچنین از تعداد ماموریت های منجر به اعزام نیز ۵ هزار و ۹۶۹ مورد جاده ای بوده است.

تقیلو با بیان اینکه خوشبختانه تعداد ماموریت های جاده ای در استان زنجان نسبت به مشابه سال گذشته افزایش نداشته است، اظهار کرد: ولی متاسفانه در طی سه ماهه سال جاری ۷ درصد افزایش ماموریت شهری را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۶ هزار و ۳۹۳ مورد ماموریت شهری و جاده ای توسط عوامل اورژانس استان زنجان انجام شده است، بیان کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۲۴ مورد ماموریت ترافیکی شهری و ۸هزار و ۷۰۰ مورد غیر ترافیکی شهری بوده است و همچنین یک هزار و ۵۵۶ مورد ماموریت ترافیکی جاده ای و ۴هزار و ۴۱۶ مورد نیز غیر ترافیکی جاده ای در این مدت به ثبت رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در طی ۳ ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۹۴۹ مصدوم در عملیات های اورژانس استان زنجان به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد مصدوم ۱۰ هزار و ۵۱۳  مورد اعزام به مراکز درمانی توسط تکنسین های اورژانس در سطح استان زنجان صورت گرفته است.

تقیلو با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان زنجان، ادامه داد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ، بالگرد امدادی اورژانس ۲۶ بار به مأموریت اعزام شد و ۲۶ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان زنجان منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha