شکارچی با سابقه ایجرودی دستگیرشد                                                               

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری شکارچی با سابقه توسط محیط بانان در  شهرستان ایجرود خبر داد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محمد رضا یافتیان؛ با اعلام این خبر، گفت: طی گزارشات واصله از دوستداران محیط زیست مبنی بر انجام تخلفات شکار و صید توسط یک فرد متخلف در شهرستان ایجرود، پس از انجام بررسی های لازم و دریافت حکم ورود به منزل، توسط محیط بانان از منزل فرد متخلف در روستای قمچقای، بازدید و فرد متخلف دستگیر شد.                                                                                                                               
وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده از متخلفین سابقه دار شهرستان می باشد، افزود: از منزل فرد متخلف یک قطعه کبک آواز خوان، تعداد ۷۴ فشنگ ساچمه ای، دور رشته تور زنده گیری پرندگان، ۴ عدد قفس و یک دستگاه چراغ قوه کشف و ضبط گردید. 
     

  شکارچی با سابقه ایجرودی دستگیرشد                                                                  

  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده، مشخص گردید فرد متخلف از تخلفات شکار و صید خود عکس و فیلم تهیه نموده  است که مستندات ضمیمه پرونده تخلف گردید.                                                                                    
یافتیان با اشاره به اینکه، پرونده تخلف این شکارچی متخلف تنظیم و جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ایجرود ارسال گردید، گفت: متخلفین هشدارهای ما را جدی بگیرند و دست از تخلفات بردارند چرا که محیط بانان حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه روزی مشغول حفاظت از طبیعت و حیات وحش هستند و در صورت مشاهده تخلف، متخلفین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.                                                                                                     
وی در پایان ضمن تشکر از همراهی دوستداران محیط زیست با محیط بانان استان در حفاظت از حیات وحش، افزود: از عموم مردم شریف استان تقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی از طریق شماره تماس ۱۵۴۰ و یا به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع دهند تا اقدام لازم در اسرع وقت صورت گیرد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha