کد خبر: 209791
۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۰
شکارچی سابقه دار دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم دره، گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرم دره در حین گشت و کنترل شبانه روزی و حفظ و حراست از اکوسیستم‌های طبیعی مناطق حوزه استحفاظی شهرستان خرم دره در باغات ضلع غربی حاشیه شهر خرم دره یک متخلف باسابقه را به جرم شکار غیر مجاز پرنده دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد هادی کاظمی با اشاره به دستگیری شکارچی سابقه دار، اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرم دره در حین گشت و کنترل شبانه روزی و حفظ و حراست از اکوسیستم‌های طبیعی مناطق حوزه استحفاظی شهرستان خرم دره در باغات ضلع غربی حاشیه شهر خرم دره یک متخلف باسابقه را به جرم شکار غیر مجاز پرنده مشاهده و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه شکارچی متخلف دستگیر شده بومی و دارای سابقه تخلف بوده و در گذشته با یکی از محیط بانان شهرستان درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، افزود: فرد متخلف با مشاهده محیط بانان سلاح خود را مخفی نموده بود که پس از حدود ۲ ساعت جستجو، توسط محیط بانان کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم دره، ادامه داد: از فرد متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعداد ۸ تیر فشنگ ساچمه، تعداد ۳ عدد پوکه و لاشه ۴ قطعه پرنده فاخته کشف و ضبط گردید.

کاظمی در پایان بابیان اینکه متخلفین هشدارهای ما را جدی بگیرند و دست از شکار غیر مجاز حیات وحش بردارند، خاطر نشان کرد: پرونده تخلف شکارچی سابقه دار دستگیر شده جهت رسیدگی قضایی به دادگستری شهرستان خرم دره ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha