کد خبر: 216686
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد:

ضرورت تسریع در اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق

مرز باشماق برای سومین سال پیاپی پذیرای زوار اربعین حسینی است
ضرورت تسریع در اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در بازدید از مرز باشماق مریوان، بر لزوم تسریع در اجرای فاز دوم طرح ساماندهی این پایانه و همکاری دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت: این مرز امسال نیز میزبان زوار اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، هادی روشن در این بازدید بر ضرورت بر ضرورت تسریع در اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق، تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط تاکید کرد و تصمیماتی در جهت تحقق این مهم اتخاذ نمود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان بر لزوم تعامل و همکاری با کشور عراق تاکید کرد و افزود: مدیران پایانه باشماق برابر مقررات و قوانین، نهایت همکاری و تعامل را با مسئولین پایانه کشور عراق داشته باشند تا ضمن برقراری امنیت پایدار در مرز، افزایش میزان مبادلات، رفاه حال زائرین اربعین و همچنین زیرساخت های لازم برای ایجاد نظم و انضباط در مبادلات مرزی فراهم شود.

روشن به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود؛ در همین راستا جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از محل تردد زائرین انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستور کار مسئولان استان است.

گفتنی است مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان طی این بازدید از نزدیک در جریان نحوه فعالیت خودروهای ترانزیت و همچنین مشکلات آنان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha