۲۱۴۰ مراجعه به بخش اتفاقات بیمارستان لار در هفته نخست سال جدید

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) شهرستان لارستان از مراجعه بیش از ۲۱۴۰ بیمار به بخش اتفاقات این بیمارستان خب داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر مینا حسنی، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) شهرستان لارستان از مراجعه قریب به ۲۱۴۰ نفر به بخش اتفاقات آن مرکز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط سالهای گذشته و عدم فعالیت بخش خصوصی در روزهای تعطیل، مراجعه زیاد به بخش اتفاقات مورد انتظار بود، لذا ضمن آمادگی کامل، در صدد ارائه بالاترین خدمات به بیماران برآمدیم.

وی افزود: از این تعداد مراجعه، ۳۰ نفر به دلیل سوانح ترافیکی به مرکز منتقل شده و قریب به ۴۲۰ نفر نیز برای دریافت خدمات بیشتر، بستری شدند.

دکتر حسنی با تاکید بر مراجعات بالای بیماران در تعطیلات و خصوصاً شیفتهای شب، تصریح کرد: بر اساس گزارشات ارسالی از سوی همکاران، بالاترین آمار مراجعه در ۲۴ ساعت و در ۳ شیفت کاری، ۳۷۰ نفر ثبت شده است که به نوبه خود رکوردی در ارائه خدمات این بخش محسوب می شود.

رئیس مرکز خاطر نشان کرد: بخش اتفاقات بیمارستان لار به عنوان بخش درمانی پرمراجعه در منطقه بوده که در ایام نوروز خدمات خود را با کمک ۳۶ پرستار، پزشک و متخصص به مردم ارائه می نماید.

وی بیان داشت: در این باره زمانی قریب به ۱۵۰ عمل جراحی الکتیو و اورژانسی در تخصص‌های زنان، ارتوپدی، جراحی عمومی، گوش؛ حلق و بینی، مغز و اعصاب نیز در اتاق عملهای مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha