کد خبر: 214254
۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۱

دوباره زندگی پس از زندگی

پخش فصل جدید در همان ساعت همیشگی در ماه مبارک رمضان
دوباره زندگی پس از زندگی

به نقل از مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» این برنامه همانند گذشته حوالی ساعت 17 قبل از افطار از شبکه 4 برای مخاطبان پخش خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در روزهای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته پیش از افطار از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. پیش از این برخی رسانه ها زمان پخش این برنامه تلویزیونی را بعد از افطار اعلام کرده بودند.

عباس موزون تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» درباره زمان پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان در گفتگو با برخی رسانه ها بیان کرد: فصل جدید این برنامه همچون هر سال پیش از افطار پخش می‌شود، مدت زمان هر برنامه امسال ۸۰ دقیقه است و از حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

وی با اشاره به چالش‌ها و سختی‌های تولید این برنامه اضافه کرد: «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای است که با دست خالی و بودجه‌ای که زیاد نیست آمارهای شگفت انگیزی از نظر رضایت‌مندی و میزان مخاطب دارد که رکوردشکن بوده است.

موزون با اشاره به حواشی‌ای که اخیراً برنامه را درگیر کرده است، عنوان کرد: چندی پیش گفته بودند که عباس موزون استعفا داده است و یا حواشی دیگری برای برنامه ساختند. با هر روشی می‌خواهند مخاطب برنامه را دور کنند و من از این رفتارهای غیررحمانی گلایه دارم.

تهیه کننده و مجری برنامه یادآور شد: برنامه نه تنها در زمان خود پخش می‌شود بلکه امسال یک قسمت اضافه هم تولید کرده ایم و یک روز هم پیشواز می‌رویم، به این ترتیب یک روز قبل از ماه رمضان یعنی دوشنبه ۲۱ اسفند شروع پخش برنامه خواهد بود.

موزون با اشاره به تمایزهای برنامه امسال تصریح کرد: تفاوت ویژه ای در استودیوی برنامه حاصل شده است که حتماً برای مخاطب جذاب خواهد بود و تنوع و فرم تصاویر ضبط شده در شهرها و استان‌های کشور به پختگی و بلوغ رسیده است.

وی در پایان بیان کرد: امسال چهار سوژه بسیار خاص داریم که بیش از ۲۵ سال است دنبال آنها می‌گشتم و امسال به لطف خدا پیدایشان کردم؛ سوژه‌هایی که در حوزه تجربه‌های نزدیک به مرگ منحصر به فرد هستند و محققان این تجربه‌ها را قطعاً شگفت زده خواهد کرد. ضبط برنامه تا اسفند ماه ادامه داشت و قسمت‌های اولیه آماده پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای است متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای دقایق عرفانی پیش از افطار. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ الی ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شده است.

پست منتشر شده توسط عباس موزون، مبنی بر پخش قطعی این برنامه همزمان با سال‌های گذشته:

دوباره زندگی پس از زندگی/ پخش فصل جدید در همان ساعت همیشگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha