موردی از تخریب بیت‌المال در روند انتخابات استان زنجان نداشته ایم 

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان گفت: تخریب بیت‌المال و برهم‌ زدن آرامش، خط قرمز بوده و تاکنون موردی از تخریب بیت‌المال در روند انتخابات استان زنجان نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
بهروز عباسی ظهر روز جمعه (جمعه ۱۱ اسفندماه) با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز باز هم زنجانی‌ها با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری را خواهند آفرید، اظهار کرد: همه امور برای انتخابات در استان زنجان آماده بوده و رأی‌گیری به نحو مطلوبی در استان حال انجام است.

وی با بیان اینکه متولیان امر قبل از انتخابات در حوزه ضابطان آموزش‌هایی برگزار شده است، افزود: ضابطان در خصوص پیشگیری از جرائم انتخاباتی به نحو احسن اقداماتی انجام داده‌اند و همکاران در مراکز قضایی حضور دارند و در حال رصد هستند.

دادستان زنجان  با بیان اینکه برای رویکرد پیشگیرانه در انتخابات همه گام‌ها را برداشته‌ایم و همه موارد را ثبت و ضبط کرده‌ایم، بیان کرد: اکنون گزارشاتی در خصوص تبلیغات زودهنگام واصل شده که در حال بررسی است.

عباسی با بیان اینکه تاکنون مقررات انتخابات خوب اجرا شده و همه دست‌اندرکاران سعی و تلاش وافری در این زمینه داشتند، گفت: در روند انتخابات تاکنون مقرارت به ویژه قانون انتخابات به شیوه مطلوب انجام شده است. 

وی با بیان اینکه تخریب بیت‌المال و برهم‌زدن آرامش خط قرمز است، اظهار کرد: متولیان و مجریان در دوره جدید که قانون جدیدی وضع شده بود، زیر مجموعه‌های هیئت نظارت که دوره‌های ضابطین را گذرانده اند، نظارت می‌کنند و در صورتی که موردی باشد، برخورد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون مواردی از تخریب بیت‌المال در جریان انتخابات نداشته ایم، خاطرنشان کرد: در خصوص برکناری دو مدیر، استانداری زنجان تدبیر کرده‌ بودند و گزارشاتی واصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha