ضرورت تولید برنامه های متنوع برای نشاط و سرگرمی

عصر روز گذشته (دوشنبه 9 بهمن 1402) دکتر محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما با حضور در پشت صحنه برنامه شاد "طهرون تهران" از روند پیشرفت تولید و ضبط این برنامه بازدیدکرد.

به‌ گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، دکتر اعلمی در این بازید ضمن دیدار و عرض خدا قوت به دست اندرکاران برنامه "طهرون تهران" گفت: طهرون تهران یک برنامه شاد و مفرح در حوزه سرگرمی است که مهمانان آن دهه هشتادی ها هستند.

وی تاکید کرد: در دورانی هستیم که ساخت این قبیل برنامه‌ها با حضور نوجوانان به منظور رساندن نشاط و سرگرمی به خانواده ها اجتناب ناپذیر است.

اعلمی افزود: تولید آیتم های نمایشی، گزارشی، مستند، استاپ موشن، اجرای خوانندگان جوان و استند آپ کمدی، روایت تهرانی های قدیم، مسابقه و چالش تماشاگران، موسیقی اقوام و... از ویژگی های مثال زدنی طهرون تهران است که با تلاش تیمی حرفه ای، به آنتن خواهد رسید.

ضرورت تولید برنامه های متنوع برای نشاط و سرگرمی

مدیر شبکه تهران سیما از پخش اولین قسمت از برنامه طهرون تهران در آغاز دهه مبارک فجر خبر داد و تاکید کرد: روی آنتن بردن برنامه ای با این ویژگی ها در دهه مبارک فجر، اتفاق نو و تازه ای است.

در این بازدید مرتضی جاسبی، قائم مقام مدیر شبکه، دکتر حامد توکل، مدیر گروه اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران شبکه تهران سیما حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha