شناسایی ۶۱۴ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال جاری ۶۱۴ فقره انشعاب غیرمجاز نیز در شهرستان خدابنده کشف و شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۸۶۵ فقره انشعاب آب در شهرستان خدابنده به مشترکین این شرکت واگذار شده است.

وی با بیان اینکه  واگذاری انشعاب آب در شهرستان خدابنده در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰۲ فقره افزایش داشته است، اظهار کرد: این عدد نشان از رشد ۳۶ درصدی انشعابات در این شهرستان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری ۶۱۴ فقره انشعاب غیرمجاز نیز در شهرستان خدابنده کشف و شناسایی شده است، افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰۷ فقره افزایش داشته است.
نادرخانی هدف از اجرای عملیات شناسایی انشعابات غیرمجاز را توزیع عادلانه آب و ارائه خدمات مطلوب آبرسانی برای مشترکین قانونی شرکت آبفا عنوان کرد.

وی ادامه داد: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال جاری در شهرستان خدابنده ۴۰۱ فقره انشعاب تبدیل به مجاز شده است که نقش بسزایی در کمک به جلوگیری از هد رفت آب و افزایش آب بدون درآمد خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: تعداد ۲۸۷ فقره انشعاب نیز از طریق ساماندهی به تعداد انشعابات آب شهرستان خدابنده افزوده شده است.

گفتنی است: شهرستان خدابنده با ۱۷۸ هزار نفر جمعیت بیش از ۵۵ هزار مشترک آب دارد که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha