پیگیری مصوبات حوزه سلامت فارس در سفرهای رییس جمهور به استان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به تهران، مصوبات سفر دور اول و دوم رییس جمهور، راهکارهای تقویت و ارتقای اعتبارات و منابع موردنیاز در پروژه های عمرانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی در حوزه سلامت فارس را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در نشست های جداگانه ای با مسوولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور، پیرامون پیگیری راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام عمرانی، مصوبات سفر دور اول و دوم رییس جمهور به استان فارس و تقویت اعتبارات دانشگاه در بخش پروژه های عمرانی، تجهیزاتی، تقویت اعتبارات و منابع انسانی لازم در حوزه سلامت فارس دیدار و گفت و گو کرد.

او در دیدار با دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ضمن پیگیری اعتبارات لازم در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان، اعتبارات حوزه سلامت فارس در سایر بخش های مالی، فنی، عمرانی و تجهیزاتی را پیگیری کرد.

دکتر هاشمی اصل در ادامه در دیدار با مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت، راهکارهای توسعه اعتبارات حوزه سلامت فارس در بخش های عمرانی را پیگیری کرد و خواستار تقویت و توسعه اعتبارات در این بخش شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دیدار با «سعید جغتایی» رئیس امور پایش و ارزیابی اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور و مسوول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور نیز خواستار تخصیص کامل اعتبارات و تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های مصوب دور اول و دوم سفر رییس جمهور در حوزه سلامت استان فارس شد.

دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و «حجت اله رفعت جو» مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را در این سفر همراهی می کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha