حکمرانی دنیای جدید ناظر به روایت ها و رسانه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت ها و رسانه است و باتوجه به تغییر فضای محرمانگی و قلمرو ها در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام حسین احمدی در اختتامیه مرحله شهرستانی رویداد رسانه ای “نوآوین” استان زنجان ویژه نوجوانان پسر  ضمن قدردانی از برگزاری رویداد نوآوین در شهرستان ابهر و خرمدره اظهار کرد: خوشبختانه  در این رویداد شاهد حضور نوجوانانی هستیم که پیشرفتهای شهرستان های ابهر و خرمدره را با سلاح رسانه که قوی ترین سلاح است روایت میکنند.

وی با اشاره به نام گذاری این رویداد رسانه ای به نام شهید آوینی، افزود: روایت فتح شهید آوینی با تمام تنگ نظری ها و خون دلهایی که خورد ، اما میبینیم با تمام درایت و روایت های این شهید اهل قلم شاهد نتیجه این رسالت بزرگ این شهید عزیزمان در عرصه رسانه هستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در خطاب به نوحوانان با بیان اینکه گر مهارتی، معرفتی و هنری فراگرفته ایم در دوران نوجوانی یاد گرفته ایم و بهترین دوران برای فراگیری دوران نوجوانی است، افزود:نوجوانان دهه هشتادی در خیلی از عرضه ها از دهه های شصت و هفتاد جلوتر و بهتر عمل میکنند.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه نوع مواجه و حکمرانی در دنیای امروز تغییر کرده گفت: حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت ها و رسانه است و فضای محرمانگی و قلمرو ها تغییر کردند و در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.

وی با اشاره به جنایتهای رژیم صهیونیستی و روایت رسانه ها گفت: روایت قصه پر غصه شهادت مردم غزه بخصوص کودکان و زنان، توسط رسانه های مستقل دنیا در مقابل روایت رسانه های رسمی و استکباری دنیا چهره واقعی رژیم غاصب را نمایان ساخت و ملت ها را به حمایت از فلسطین واداشت.

این مسئول با بیان اینکه اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه حاصل روایت هاست، بیان کرد: روشهای قدیمی و طرحهای قدیمی برای بیان و تولید روایت در دنیای کنونی پاسخگو نیست و ما اگر رسانه قوی نداشته باشیم مخاطب هم نداریم و بستر حضور مخاطب ما در فضای دیگری جریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha