دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروزه دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده و بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع راهپیمانان زنجانی یوم‌الله ۱۳ آبان،ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم زنجان، اظهار کرد: این روز به عنوان یکی از حساس‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز را نمی‌توان فقط به عنوان روز استکبارستیزی تلقی کرد؛ چرا که با نگاهی به عمر بابرکت انقلاب اسلامی، درمی‌یابیم که ۱۳ آبان سرمنشأ بسیاری از حرکت‌های سرنوشت‌ ساز برای ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به نوبه خود بزرگ‌ترین «نه» به نظام سلطه بوده و تا به امروز تداوم داشته است، افزود: بدون شک اگر این روند و پایداری توسط سایر کشورهای آزادی‌خواه نیز تداوم داشته باشد، کار استکبار یکسره خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با یادآوری اینکه آمریکا از زمان دولت مصدق همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروز به واسطه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شده است، به هیچ وجه قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تمامی پیشرفت‌های کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه محقق شده است، خاطر نشان کرد: این محدودیت‌ها قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت ولی با این حال اکنون ایران اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده که بدون شک این جایگاه و منزلت به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دست آمده است.

وی عنوان کرد: بدون شک تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت‌فقیه و میراث‌دار واقعی شهدا و حامی ایثارگران هستند، هیچ گزندی به این کشور وارد نخواهد شد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم این منطقه، گفت: امروز افکار عمومی در جوامع مختلف علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین شده است ولی این‌ها همچنان به حمایت های خود از اشغالگران و سلطه گران ادامه می دهند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده و بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شده‌اند، در حالی که اقتصاد و توسعه آن‌ها در گرو مقابله با نظام سلطه است، افزود: در اتفاقات اخیر شاهد بمباران بی‌سابقه غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی بودیم اما با این وجود مردم فلسطین یک قدم از مقاومت عقب نایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha